Nooit meer slechte adem door integrale mondverzorging

Hoe komt u van u slechte adem af

Slechte adem is een vervelend probleem. Zelf ruikt u soms niet dat uw adem niet fris ruikt. Als u weet dat uw adem stinkt ontstaat er -vaak onterecht- een schaamtegevoel. U gaat mensen in uw omgeving mijden.

Pepermunt helpt niet tegen slechte adem

Slechte adem is moeilijk te behandelen, waardoor het vaak gecamoufleerd wordt met kauwgom of pepermunt. Pepermunt verdoezelt de mondgeur, maar lost de oorzaak van het probleem niet op.
Door vervelende mondgeur kunt u in een sociaal isolement komen. U schaamt zich en bent liever niet onder de mensen. Dat is met een adequate aanpak van het probleem niet nodig.

Integrale aanpak slechte adem

Met de Laugeman Freshmethod voor integrale mondverzorging verzorgt u de hele mond. Bacteriën en schimmels die slechte adem veroorzaken worden aangepakt, waardoor de bacteriële balans in de mond zich kan herstellen.
Er zijn verschillende aandoeningen in de mond die slechte adem kunnen veroorzaken. Voor de verschillende weefsels in de mond zijn producten ontwikkeld om ze schoon te maken en schoon te houden.

Fresh and Clear tandpasta: een laag-abrasieve tandpasta die tandplaque verwijdert en ongewenste bacteriën op tanden en tandvlees inactief maakt;
Fresh and Close mondspoelmiddel: voor de behandeling van halitose. Herstelt de bacteriële balans in de mond;
Fresh and Close tongreiniger: het speciale, slanke ontwerp maakt grondige reiniging tot ver achter op de tong mogelijk;
Fresh and Clean desinfectie- en reinigingsmiddel: verwijder hiermee bacteriën en schimmels van uw prothese;
Fresh and Close tonsilspray: komt bij plekken die u met spoelen en gorgelen niet bereikt.

De Laugeman Freshmethod verzorgt niet alleen de tanden, maar ook het tandvlees, de tong, de wangslijmvliezen, en de keelamandelen, waarmee u de gehele mond integraal verzorgt. Bekijk hier alle producten.

Slechte adem neemt met de Freshmethod in twee weken met 50% af

De ernst van de mondgeur bepaalt hoe lang u de producten intensief moet gebruiken. Met een frisse adem kunt u er weer tegenaan en durft u zich weer onder de mensen te begeven.

Lees meer over de oorzaken en behandeling van slechte adem