Beste patiënt,

U bent van ons gewend dat uw gezondheid de hoogste prioriteit heeft. Op 15 maart 2020 is er een nieuw advies van de mondzorgkoepels KNMT, ANT, NVM en ONT aan hun leden. Tandartsen moeten vanaf maandag tot in elk geval 6 april alleen nog maar spoedbehandelingen uitvoeren en geen reguliere zorg verlenen.

In verband met het coronavirus en bovenstaand advies hebben wij daarom besloten om per direct alleen nog acute zorg te verlenen om verdere verspreiding van het virus te vertragen. Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur.

Afspraken voor niet acute behandelingen worden tot nader order uitgesteld. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een nieuwe afspraak te maken.

Deze maatregel is tenminste van kracht totdat er andere adviezen komen vanuit de mondzorgkoepels Bij acute zorg verzoeken wij u eerst telefonisch contact met ons op te nemen en niet zomaar naar de praktijk te gaan.

Onder acute zorg wordt verstaan:

• Trauma (ongevallen)
  • Nabloeding na een behandeling
  • Acute, heftige pijn
  • Acute ontstekingen

Indien u een (lang)lopende behandeling heeft en hierover vragen heeft, neem dan contact op met de praktijk. Ook voor overige vragen over uw behandeling kunt u zich telefonisch wenden tot de praktijk.

Mocht u symptomen van het coronavirus hebben én een acute tandheelkundige klacht: Neem dan eerst contact op met de praktijk en kom niet zelfstandig naar de praktijk i.v.m. het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus.

Wij zullen u over de verdere ontwikkelingen  blijven informeren.

We rekenen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Team Tandartspraktijk Laugeman